nuffnang

Thursday, January 3, 2019

Just Viu

Hai .
Disebabkan banyak sangat apps untuk menonton pelbagai drama , movie , cerekarama dan seangkatan dengannya. Ada jugaa apps yang memerlukan anda untuk bayar bagi menggunakan perkhidmatannya, jadi disini saya nak suggest apps VIU yang tidak akan mengecewakan anda sama sekali. Tolonglah download apps nii, dijamin anda tidak akan menyesal hahahaha


Haaa, apps viu seperti yang terpapar diatas. Ohh lupa, apps Viu ni lebih kepada drama korea ya. Yaa jadi buat peminat drama korea, boleh terus download apps ni. Boleh digunakan tanpa perlu login tapi keburukannya, anda tak dapat nak view sesetengah cerita. Means boleh tengok cerita yang basic sahaja.

Bagi yang login akaun, sama ada melalui akaun facebook atau gmail, anda sudah dikira sebagai pengguna viu premium. Haa kira heloklah kalau login sebab benefitnya, boleh tonton kesemua cerita tanpa sebarang halangan. Buat mereka yang pertama kali download viu ni, anda bolehlah menggunakan perkhidmatan bebas daripada iklan atau lebih dikenali sebagai ads yang ada sewaktu anda menonton drama dalam viu ini selama sebulan. Means dalam masa sebulan sahaja anda boleh menikmati perkhidmatan bebas daripada iklan. Warning awal awal, viu ni banyak iklan sikit hahaha harap bersabor la heh. 


Bila dah login viu, bolehlah anda menggunakan perkhidmatan seperti di atas. Oh yaa, lepas sahaja habis perkhdmatan bebas daripada ads selama sebulan, maka anda perlu menempuhi semula ads yang banyak tuu. Jangan risau anda boleh menggunakan promo code nratka10 bagi mendapatkan potongan ads. Silalah try, jika valid hehehe.

Lasttt sekali, here viu


Mohon download cepat cepat, ehh lupaa ada jaa drama melayu dalam viu ni tapi tak banyak dan tak berapa nak up to date. Boleh lah download dan explore sendiri. Fuhh done promote 💕


No comments:

Post a Comment