nuffnang

Friday, March 18, 2022

Update Kehidupan Episod 1;

 Macam baru semalam eh pakai baju kurung putih untuk minggu orientasi fasa separuh dewasa


tapi;


know know sekarang dah kerjaaaaaaaaa! Alhamdulillah

Ceritanya agak panjang gitu jika mahu dihuraikan satu persatu liku liku kehidupan dalam dunia uni sehinggu menuju ke alam memanusiakan kanak-kanak 


Saya cuma mahu meng update kehidupan saya yang jauh tercampak ke dunia benar benar selatan,

setakat ini ok tapi belum tahap ooooooookayyy! hahaha

masih lagi dalam fasa mengadapt kehidupan disini yang kadang kadang tampak menarik dan kadang kadang berduri gitu


Alhamdulillah untuk beberapa tahun yang ke belakang,

saya dah tulis beberapa buah buku! YEAYYYYYYYYY 


antologi puisi nanggala

titisan memori

bijirin bintang malam

patah tumbuh 


oh ya, i'm big girl tapi belum big heart lagi hahahahhaha 

saja nak bagitahu saya sekarang mampu beli grocery seorang diri dan cara yang paling mudah ialah beli grocery di grabmart hahhahha

senang gitu, tekan tekan, pilih pilih sayur ikan ayam, lepastu bayar online gitu

tapi, duit mengalir seperti air terjun yang deras gitu hm


saya sebenarnya mahu meng attach gambar memori indah indah di sini tapi macam malas nak share sekarang hahhah 


tunggu episod 2 eh?

saya akan attach kan gambar kehidupan yang indah begitu :) 


bye;

No comments:

Post a Comment