nuffnang

Thursday, December 31, 2015

Last for 2k15 .

Hi there .

Yuhuuuuuuuuuuuu . Hihihihohehehe

Thiz iz the last post for 2015 .
I thought everyone will do something for the last moment of this year  .
Same goes to me .. right know
Ahaa typing .. typing .. and typing..

The end of this year , surely my younger sistor sistor busssyyyyy to find their school things .
Maklumlahh depa kan masih lagi bergelar title 'pelajar' . Haha
I justt tengok tengok ja depa yg banyak naa kerenah . Baju takda saizlah , beg skolah tak stylo lah , kasut skolah tak vogue lah , alat tulis tak canggih lahh blabla .. memilih naaa haihh hahahaha

Alright , back to me yang sedang menanam anggur ditepi jalan jalan sahajaa . Hahaha
Makangg tido masak kemas and keep continue for whole thiz month .
Bosan weh .
Bosan gihh loh . Hahah

And I justt miss all of the cherish moment at smkap .
Rindu do nak dengar tazkirah bagai .
So , one day I just take a time nak mintak tazkirah from sahabat sahabat yg dah bergelar 'alumni' lah katakan . Hahahaha a lot of alasan I can see it   hikhik . Btw thankyou gais yg sudi luangkan masa to keep share the tazkirah . Heheh

Last but not least , thankyou 2015 yg banyak mengajar erti gembira sedih suka marah meroyan gile takut geram risau kesal merajuk annoying and blabla ..

Bye .

No comments:

Post a Comment