nuffnang

Monday, December 15, 2014

Cikgu .

Semalam punya semalam , semalam lagi  .
I had a conversation with my teacher in standard 6 . Act , cikgu bahasa melayu yg sungguh puitis bahasanya didalam kelas dahulu .

Im starting with .

Me: Assalamualaikum cg..ini saya atika adnan anak murid cikgu . Cg ingat saya lg tak?

Cikgu: Waalaikummusalamm, ouh si tiqah yg baik n diam tuh ya . Saya ingat kamu .

Our conversation continue with blabla until 11 am .

And the last one from my teacher .

Cikgu: tahun depan SPM kan..tiqah study awal tau . Kalau lalu rumah saya , singgah tau .

Oh goshh . My fav cikgu still remember me . Im yg budak baik and diam tu . Ahahahah

Im still remember with 'cubitan mesra' cikgu if im not finished the homework . Haha last but not least , im still remember segala titik peluh keringat cikgu mengajar saya ayat bombastik dlm karangan and bantu  saya utk menghantar surat kpd perdana menteri time darjah6 , even takmenang pun . Hahah

Terima kasih cikgu .

No comments:

Post a Comment