nuffnang

Friday, December 13, 2013

Doa Ku Padamu .

ASSALAMUALAIKUM 




Jangan disebut tarikh keramat itu . Jangan kau ulanginyaa semula .
Jangan kau tanya pada aku , berapa nilai yang engkau mahu .
Kerana aku sedang buntu mencari jawapannya .
Aku hanya menyerahkan hundred percent pada yg maha Esa .


Andai aku bisa memutarkan semula waktu .
Akan aku perbetulkan segala mistake bangang pada helaian helaian kertas yg berharga itu .
Andai aku punya kuasa , aku mahu jawapan ku tepat pada skemanya .


Andai tuhan mendengar doa hambanya yang kerdil ini .
Aku hanya pinta .
Berikan hamba mu ini kekuatan , cekalkan semangatnya pada ketika namanya disebut .
Berikan hamba mu ini kejayaan, andai takdir itu yg terbaik buat diriku .
Berikan hamba mu ini berdiri pada pentas yg meriah itu bersama mereka yg berjaya .
Berikan hamba mu ini kesabaran ketika  diuji dgn kegagalan .


Andai sahaja , doaku diperkenankan .
Dengan membawa pulang kejayaan .
Akan aku tunaikan segala nazar yg telah aku janjikan sejak dari awal lagi .


Amin Ya Rabbal Al Amin .


No comments:

Post a Comment