nuffnang

Friday, November 22, 2013

Some Space For Me .

ASSALAMUALAIKUM 




Alhamdulillah , sayaa sihat .
Saya cergas , tiada lagi patah tangan atau sebagainyaa .
ahahah , Terima kasih bagi yg sudi membaca .







Facebook *klik untuk tumbesaran 





Twitter *klik untuk tumbesaran 



Saya deactive semuanya .
Maaf kerana pergi begitu sahaja .
Jangan fikir bukan bukan .
Tiada kena mengena dengan sesiapa pun .
Mungkin akan kembali semula , ahaha jangan risau .
Terima kasih kerana ikhlas memaafkan sayaa .
Sebarang makluman sila tulis di chatbox blog saya .






Aku rindu detik ini .
Detik kita ketawa bersama .
Menangis bersama .
Berkongsi bersama .
Rindu rinduan bersama .
Andai dunia boleh ubah semuanya , aku mahu masa kita bergembira diputarkan semula .
Aku mahu dunia ini tahu betapa aku rindunya setiap satu detik ini .
Tapi aku tidak mampu meluahkannya kerana ego ini .
Demi menghapuskan segala ego ini , beri aku sedikit waktu .
Maaf , ahahah LOL jiwang keparat ahh lu --'



2 comments:

  1. tika !! knpe tika tinggalkan kami sebegituu :'((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh , dahh aktif kan lahh .heheh jgn risau :D
      mungkin tak aktif sgt mcm dulu kot .heee

      Delete