nuffnang

Wednesday, November 20, 2013

Biar Tuhan Sampaikan SALAM Ini .

ASSALAMUALAIKUM 



Pertama sekali aku memohon ampun dan maaf
sekiranyaa aku tidak memahami kau , abaikan kau ,
selalu pinggirkan kau , terkasar bahasa dgn kau , buat 
something yg menyemakkan mata kau bla bla .


Percayalah , kau satu satunyaa kawan aku dunia akhirat .
alasan yg kau beri sangat tidak kukuh .
Berapa kali aku dah tanya ,
If I make something wrong just tell me .
I will accept it .
But you make your own decision .


Masalah takkan selesai kalau tak slow talk .
Masalah takkan selesai kalau kau tak luahkan segala galanya .
Masalah takkan selesai kalau kau terus membawa diri .
Masalah takkan selesai kalau kau pura pura gembira .


Kadang kadang aku terasa macam aku takbermakna utk kau .
Kau dgn classmate kau .
Aku dgn roomates aku .
Jauh sangat kitaa tersasar .
Kitaa bersama apabila perlu sahaja .
Adakah aku yang menjauh dari kau atau sebaliknyaa ?


Kau sendiri tahu .
yang aku sangat EGO kalau bab memujuk ni .
Dari dulu lagi aku taksuka pujuk kawan yg tgh touching .
Maaf kawan .
Setiap percakapan mereka mereka 
ingin melabelkan aku 
tidak pandai berkawan ,
aku punca segalanya kau membawa diri ,
aku selfish .


Aku kenal kau 3tahun bukan 3hari or 3jam .
Setiap perubahan muka dan kepura puraan kau 
aku tahu lahh .



Aku tak tahu manaa silap aku .
Mana kesalahan aku .
Apa yang aku dah buat sebenarnyaa .
Jelaskanlah pada aku .
Carilah KEDAMAIAN yang ingin dikau cari .
Semoga berjaya :')


Wahai tuhan .
Sampaikan salam kemaafan ku pada diaa .
Sampaikan salam rindu ku padanyaa .
Kuatkanlah hati nyaa dan hati ku .
Permudahkanlah segala urusan kami .
Kukuhkan lah persahabatan kami seperti tali yang disimpul dgn eratnyaa .
Amin .









No comments:

Post a Comment