nuffnang

Saturday, February 2, 2013

ALHAMDULILLAH :)

ASSALAMUALAIKUM

Pada hari selase yang lepas .

Telinga saya sakit . Then mintak kebenaran warden untuk pulang ke rumah .

Nasib baek warden baek hati . Saya pulang dengan keadaan yang amat menyakitkan .

Huhh ,, sedihh *nak nangis (errr mintak muke penyepakk betul )


The next day , saya pegi klinik .
Doktor kata . . .
Telinga saya . . . *PRIVATE (Cume bole cakap )


image

omg . omg . ohh noooooooooo :(


Malam tuhh sakitnyee , berdenyut denyut .
Bagaikan , ular sedang menari nari di kepala *nampak sangat gebangnye
sampaikan nak nangis macam ni . . .





Then , saya pergi lagi ke sebuah klinik pakar telinga .
Dye check telinga saya , siap paparkan kat screen besaa lagi .
Maka kelihatan laa segala makhluk yang tidak bergune . .
Denga pantasnyee , tika , ibu ngn abah bagaikan buadd reaksi sebegini . .





Errr , kenapa telinga kakak begitu ? 
Kenapa dye macam tuhh ..
Eeeii , gelinyee .weckkss


Hahah , sampai disini sahaja coretan dann bebelan daripada saya .
Alhamdulillah , saya pulihh sedikit .

Kesimpulannye , jaangan sumbat earphone dari pagi smpai ke esok .hahaha babai .

Budak Sakit
Atika Adnan


No comments:

Post a Comment